28 januari, 2009

Många foton-inlägg

Har inte så mycket att berätta idag, mer än att vi varit på shoppingtur med gamlemormor och gamlemorfar som var på besök idag. Gamlemorfar puttade stolt barnvagnen genom köpcentrat. Fångade det tyvärr inte på bild.

Postar därför några andra bilder från veckan som gått.

Min lilla tös är en sjusovare och ligger gärna och drar sig på morgnarna (läs: förmiddagarna!)


Mina två favoriter som myser i soffan


På promenad på väg till sångstunden i Stenkullen


När det är snöslask ute är det skönt att ha rejält på fötterna. Moonboots à la Stadsmissionen. Tjugofem spänn på rea, vad tycks??


Efter sångstunden är det fika och då gäller det att smajla upp sig inför varenda kamera. Vem har Lovisa fått det ifrån.......?


Jag tror Lovisa börjar fatta vad man ska använda en sked till......


Alldeles underbara tulpaner, som jag fått av min man "bara för att".

1 kommentar:

  1. Linslus, dramaqueen.....vart ska detta sluta?

    SvaraRadera