28 november, 2009

Besöksräknare

För några dagar sedan installerade jag en besöksräknare genom www.webbverktygen.se.
Med hjälp av den sajten kan jag av ren nyfikenhet hålla koll på hur många klick bloggen har varje dag, hur många unika läsare den har varje dag och även varifrån de som klickar in kommer.

Jag tycker det är spännande eftersom jag trodde att det endast var de "närmast sörjande" som läste bloggen, men besöksräknaren skvallrar exempelvis om att det var 36 unika läsare inne på bloggen i fredags. Kul!
De flesta läsare kommer från Lerum, Göteborg och Borås, men även Vetlanda, Västerås, Örebro, Landvetter och Kristianstad finns representerade. Väldigt spännande för en som är sjukligt nyfiken!

2 kommentarer:

  1. Tack för den upplysningen. Jag är alltid nyfiken på vem som varit inne och vart dom kommer från. Så nu har jag oxå utökat räknaren på min sida.
    Kram C

    SvaraRadera
  2. Klart det är spännande att följa vad ni gör under veckan trots att vi ses varje måndag och vi i bassängen får en liten update. Kram så länge

    SvaraRadera