03 november, 2009

Lovisa hjälper till

Idag har vi varit i kyrkan på sångstund, det var roligt som vanligt!

Till lunch vankades det pannkakor!


Lovisa hjälper till att vispa.



Och JA, jag behöver kokbok för att laga pannkakor......(Ge mig ett par gånger till så ska jag nog kunna det utantill)


Lovisa säger "Aja baja" om stekpannan....


Nu kan jag till och med vika ihop pannkakan innan jag slänger upp den på fatet! Ha!

Om man har lite långtråkigt en vanlig tisdageftermiddag, kan man alltid tramsa sig framför webkameran och ta fåniga bilder på sig själv.......eh?!



Tänk om man skulle haft TVÅ!!!!




Lovisa för ett år sedan.

Lovisas bästa för dagen: Att det äntligen var sångstund igen efter två veckors uppehåll.
Mammas bästa för dagen: Att Lovisa somnade om efter att ha vaknat 6.15 (Och att det är Desperate Housewives på TV ikväll)

Dagens sämsta: Måste nog vara det oerhört tråkiga och gråa vädret!

3 kommentarer:

  1. Duktiga tjejen!!! Och vad roligt med "bästa och sämsta"! Mer sånt!

    Kram från Kajsa & Tyra

    SvaraRadera
  2. Vilken duktig liten kock. :-) Håller med om att det var väldigt kul med "bästa och sämsta". :-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej - vad vuxen hon ser ut, plötsligt!
    Märker att det faktiskt är över en vecka sen vi sågs.....
    Puss o kram från mormor

    SvaraRadera