14 februari, 2010

Helgens bilder

När vi planerade bröllop hängde jag på Bröllopstorget, en bröllopssajt på nätet. Där fick jag kontakt med ett gäng tjejer som också var i bröllopsplanerartagen och vi bestämde oss för att träffar på riktigt, eller IRL (in real life) som det heter på internetspråk. Första träffen gick av stapeln i oktober 2006 och sen dess har vi hunnit med en massa skoj. Det har bland annat fötts sex bebisar och ytterligare två är på väg! På hösten har vi alltid en middag och jag antar att det blivit en tradition att ha brunch fram på vårkanten. (även om det är vinter nu)
Så i lördags var make och dotter förpassade från hemmet så vi kunde kackla och skvallra ifred.



Idag var vi bjudna till Sandared på familjemiddag, hela gänget var samlat. Det bjöds på kanongod köttfärslimpa, brunsås och gröna bönor.

Lovisa i gamlemorfar Arnes knä. (Han och gamlemormor Inga-Lill åker till Thailand nästa vecka, de gottegrisarna.......)


CJ, Lovisa och moster Emma


Erik ser så där lagom pillemarisk ut som bara han kan göra!


Imorgon börjar vardagen med jobb "på riktigt". Hej Volvo, hej bilköer genom Tingstadstunneln!

2 kommentarer:

  1. Mormor/farmor Ann15/2/10 07:24

    Tack för igår - jag somnade framför TV:n kl 19.00.
    Det tar på krafterna att umgås...
    Puss på er alla goa barnbarn!!

    SvaraRadera
  2. ....och hon blev väckt 22.30:) Snygg bild på mig och Calle. Tur att Lovisa väger upp bilden iaf:D
    Lycka till på arbetet idag:)

    KRAM

    SvaraRadera