07 februari, 2010

Överraskning

Igår var jag och tränade, halsont och snuva till trots. När Lovisa sov eftermiddag passade jag på att lägga mig med Camilla Läckbergs Fyrvaktaren, men det tog inte lång tid förrän jag också somnat. Vaknade av att min käre make kom hem med en present bara för att. Älskar överraskningar! Fick en jättesnygg axelremsväska då den jag har är alldeles sliten och på väg att gå sönder vilken dag som helst.



Väskan kom i en silvrig påse med presentsnören på. Kolla in bilden nedan, detta var var jag vaknade upp till imorse. Lovisa utklädd till en liten robot......


5 kommentarer:

  1. din man verkar vara en redig karl...

    SvaraRadera
  2. "Jag är en robot som heter Robot!"

    SvaraRadera
  3. Mmmm, en redig karl som vet hur man kommenterar på bloggen......

    SvaraRadera
  4. härlig dotter och snygg väskaoch en toppen man kram Boel

    SvaraRadera
  5. Anonym 15:24
    Lägg ner Niclas. Framgår tydligt att det är du själv som skrivit inlägget...

    Fast ändå... Bra jobbat!

    SvaraRadera