30 augusti, 2010

Drömmer

När det börjar bli höst är jag redo för förändring. Såväl i min garderob som i heminredningen. Tidigare idag kläckte jag för Niclas att vi kanske skulle byta plats på vitrinskåpet och skänken i vardagsrummet. Sagt och gjort, tidigare ikväll gjorde vi en rokad och vi konstaterade att nu när skänken står där den står behöver vi en lampa som lyser upp i mörkret.
Genast gav jag mig ut i "sajbörspejs" och kollade diverse nätbutiker och bloggar för lite tips. Hittade ingen lampa till skänken men en massa, massa annat...



Lampa som skulle passa förträffligt på lilltoan som ska få sig ett ansiktslyft nu i höst


Härligt romantisk kudde som skulle göra sig på sängen i vårt sovrum.


Halkade in på Tradera och budade hem den här fina hyllan som reserverats en plats i köket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar