28 augusti, 2010

En go' lördag!


Idag har vi haft en mysig dag! Vi har haft besök av mormor Ann, moster Emma, min moster Ingela och kusin Linda från Småland. Kul att ses på riktigt och inte bara via Facebook!
På eftermiddagen fick jag ett ryck och röjde ur alla mina garderober, vilken förlösande känsla! Rensade ur en del gamla trasor så nu är jag mer än laddad inför Londontrippen. Ska försöka hitta lite höstkläder till mig själv och inte bara köpa saker till Lovisa.......

Vi lyxade till det på kvällen och åt oxfilé och potatisgratäng och har nu tre hyrfilmer som vi ska börja plöja igenom.

Jag var på träning imorse, MRL (mage-rumpa-lår) ett pass som redan börjat ge lite träningsvärk. Hur ska det kännas imorgon bitti? För övrigt stod jag bakom en tjej på passet som tjoade, woho-ade och höll på med diverse illtjut under passets gång. Varför gör man så? Jag tyckte i alla fall att det är irriterande och rätt fånigt.

2 kommentarer:

  1. Undra om det var samma tjej som cyklade brevid mig häromdan på spinningen... hon tjoade och ropade "jaaa!!" och höll på hela tiden. Ju längre tiden gick i passet desto mer stönade hon fram sina tjut... haha
    Tycker oxå det är fånigt. Lägger min energi på att överleva passet....

    SvaraRadera