07 augusti, 2010

London, Baby!!!


Idag var sista dagen på semestern, på måndag är det tillbaka till jobbet och vardagen igen. Till skillnad från många andra känner jag faktiskt inte ångest över att semestern är till ända. På ett sätt ska det bli skönt att komma in i rutinerna igen.
Och om, eller snarare när, jag börjar känna tristessen komma krypande är det bara att blunda och tänka på att jag den 16/9 kommer sitta på planet till mitt älskade London!

Easyjet kommer i höst börja flyga från Landvetter till Gatwick vilket är perfa!! Bye bye Ryanair som flyger till bushen, jämförelsevis.
Jag reser tillsammans med en gammal kollega från Londontiden och vi ska hälsa på en kompis tillika gammal kollega som fortfarande bor kvar. Hon bor i Clapham, i södra London, och därifrån tar det 25 minuter med Gatwick Express till flygplatsen.

Misstänker att det kommer bli en del shopping. Högst upp på shoppinglistan står ett par snygga höststövlar!

3 kommentarer:

  1. Vad härligt! Jag ska också åka till London i höst med min syster i oktober. Då ska det shoppas!

    SvaraRadera
  2. Du ska inte passa på att köra ett morgonpass på på gymet. Du har säkert några guest-pass kvar.

    SvaraRadera
  3. Jennifer: Ja, jag måste lägga band på mig vad gäller shopping fram tills dess. Vill ju passa på att shoppa en massa till mig och inte bara till Lovisa.... hehe!

    Tompa: Det finns inga guest-pass kvar. Stickan och megastickan tog de sista.....

    SvaraRadera