10 augusti, 2010

Yes!

Äntligen, jag tror jag hittat min frisör! Anna, som hon hette var jätteduktig och trevlig och jag blev hur nöjd som helst med både slingorna och klippningen.

För första gången på riktigt länge kändes det som jag träffade en frisör som förstod precis vad jag menade. Sist jag var supernöjd med en frisör var 2007 när jag klippte mig på Mazi, men typiskt nog slutade min frisör där och började jobba på hippa Björn Axén istället. Det innebar att om man vilje följa med henne dit skulle man tvingas pantsätta halva hemmet för att ha råd med klippning och slingor.

Bonus på Salong Diva var att det var en massagefåtölj man satt i medan man sköljde håret. Lyx!

Tummen upp!

2 kommentarer:

  1. Mamma Ann10/8/10 21:01

    Väntar med spänning på resultatet!

    SvaraRadera
  2. Och jag vill ju se bild! Skynda skynda! Jossan, kan inte du komma på vårt sjalmingel den 30 sep? Vore kul! :-) Kram!

    SvaraRadera