24 oktober, 2010

Konsert

Ikväll har jag och Niclas varit på Lorensbergsteatern och lyssnat på Daniel Lemma, vilket blev bestämt så sent som igår då kompisar undrade om vi hade lust att hänga på. Jag har inte lyssnat på hans musik nånting faktiskt så jag hade inte alltför höga förväntningar. Men det var verkligen en jättebra konsert, trots att jag bara kände igen två av låtarna! Skönt sound, gött mellansnack och många bra låtar. Tyvärr hade vi inga kontanter på oss, annars hade Daniel Lemmas nya skiva fått hänga med hem.
Ett litet minus var dock att konserten hade gjort sig bättre i ett annat forum, inte en salong med biosittning, det blev lite stelt.


2 kommentarer:

  1. min chef har varit o lyssnat på Daniel ett par gånger på Slussens pensionat. Perfekt miljö för skön konsert.

    SvaraRadera