29 november, 2010

Magsjuka

I lördags var vi ju som bekant i Sandared och träffade kusinerna som tidigare i veckan legat i magsjuka. I söndags blev Lovisas mormor, morfar och moster sjuka. Idag var det Niclas, Lovisas och Calles (syrrans kille) tur. (Fast innan kusinerna kom till Sandared hade de faktiskt varit kräkfria i över 72 timmar, så det borde inte vara deras smitta)

Six down, one to go..... (Moi!) Snälla, snälla, snälla låt mig slippa.

Som tur är verkar det vara en lindrig form då Lovisa bara kräkts en gång och därefter varit lite slö.

Niclar har febertoppar på 37,9. Han säger att han kan se ljuset i tunneln.......

Herregud.

4 kommentarer:

  1. Moster emma29/11/10 23:19

    Det där med lätt form håller vi inte med om:( 9-2 till Calle mot mig... Vi toppade med 38,5 och Calle lovade vid ett svagt tillfälle bort sin lottorad till mig......(haha)....

    SvaraRadera
  2. Ont krut förgås inte så lätt....Niclas det är bara att bryta ihop och komma igen!
    Kram på er!

    SvaraRadera
  3. Stackars Jossan! Jag lider med dig :) Kram

    SvaraRadera
  4. Linda, what!?!?! du skulle sett mina febertoppar, man skojjar inte med dom. Hade hellre torkat spyor än upplevt dödens käftar. Jag fick be Jossan och Lovisa komma in till sängkanten för ett sista snack... tror jag hade 37.9 just då.

    SvaraRadera