27 december, 2010

Julklappar


Lovisas docka Sandra fick en alldeles egen stol så nu kan hon sitta med vid bordet vid TV'n. Så fort Lovisa fattade vad det var för något i kartongen sprang hon blixtsnabbt upp på sitt rum och hämtade sin docka. Sen satt hon tålmodigt och tittade på när Niclas monterade ihop stolen.



Nya tofflor till dagis 

Memo med Lilla Anna och Långa Farbrorn
När Lovisa öppnade paketet med detta städkit började hon
genast sopa undan barren under mormors och morfars julgran

Kläder till Sandra

En söt smurfa
Av oss fick Lovisa en tågbana från Brio.

Tandborste från gissa vem!

Andra Blåvittattiraljer från gissa vem.....

Hello Kittymemo
Låda med träfrukt

Böcker

En Zoobutik från Duplo


Vi vill passa på att tacka för alla fina julklappar. Brist på leksaker kommer det i alla fall inte vara i det Albinssonska hemmet på ett bra tag!!

Jag själv fick bland annat en morgonrock i röd velour, handdukar, pengar, CD med Take That (I know, jag gillar dem!), en klänning från Esprit. Jag tror dock att jag ska byta klänningen eftersom jag spanat in en annan klänning från Esprit. Jag tycker det känns en aning otacksamt att byta julklappar.... men men.

1 kommentar:

  1. En sådan dockstol fick Nellie också och den bär hon med överallt. Fast för tillfället är den nya Iggle Piggle som ska sitta i den och helst med hakklapp också. :-)

    Kram

    SvaraRadera