24 november, 2009

Fullspäckad onsdag

Lovisa har sovit lite oroligt de senaste nätterna och inatt vaknade hon redan kl 01 och kunde inte somna om utan var bara ledsen. Jag lyfte över henne till oss, fast det egentligen inte är så bekvämt att ha henne sovandes mellan oss eftersom hon är som en propeller i sängen. Imorse väckte Niclas mig försiktigt och bad mig kolla på Lovisa. Hon sov halvsittandes lutad mot Niclas rumpa! Haha!

På förmiddagen hälsade vi på Hanna och Fabian. Det var jätteroligt att leka med en så stor kille! (1,5 år) En otrolig liten kille som kan ljuda alfabetet. Ja, hör och häpna!

På eftermiddagen var vi på ICA, Apoteket och garnaffären för att köpa en knapp till koftan som gamlemormor stickat.
Har nu två brödlimpor i ugnen och innan det är dags för veckans TV-höjdpunkt (Desperate Housewives) ska jag försöka svänga ihop en mjuk pepparkaka inför morgondagens mammafika. Pust!


Lovisa och Fabian busar i kökssoffan




Fabbes blåa Bobbycar var väldigt rolig att sitta på!




Lunch i form av spaghetti och köttfärssås. Jättegott!



Vadå linslus?!?!


För några veckor sedan var vi i Garnboden i Lerum och köpte mönster och garn till en jättesöt kofta som gamlemormor skulle sticka. Nu är den färdig och så här fin blev den!!!





Lovisa hjälper till att packa upp maten. Duktiga tjejen!

1 kommentar:

  1. Så fin bloggen blev. Trodde jag hade kommit fel först. ;-) Vad söt Lovisa är i sin nya kofta och mössa, en riktig fotomodell. :-)
    Kram

    SvaraRadera