19 april, 2010

Fortsättning på Lovisas album

Är nyss hemkommen från scrapträff i Gråbo. Vi är ju ett gäng om fem personer som ses en gång i veckan och knåpar kort, tillverkar fotoalbum, fikar och tjattrar. Det är väldigt trevligt och avslappnande. Det har hunnits med en del sidor i albumet sen jag fotade sist.

Kort inför helgens festligheter









Den första och säkert den sista LO'n på mig själv. Det var en utmaning att scrappa om sig själv, i synnerhet när man är van att bara har en massa idéer och tankar om Lovisa







7 kommentarer:

  1. Snyggt! Den lille kommer ju nästintill kunna se sitt liv som barn i detalj :)

    Men saknar givetvis albumet: "Farbror Krille som barnvakt".

    Har ju lovat mig själv att sätta ihop ett fotoalbum med lite bilder från mina resor. Dock är det här med scraping lite överkurs när det gäller mig.

    SvaraRadera
  2. Verkligen jättefina. Duktigt du är!

    SvaraRadera
  3. Mamma Ann20/4/10 07:58

    Vad duktig du är! Underbara foton på Lovisa dessutom!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Min vission är att oxå göra så fina, men vi får väll se.

    SvaraRadera
  5. Vad duktig du är, önskade att jag hade lite sådan talang i mig...

    Må så gott, och hoppas att du kommit över fem-ett förlusten ;)

    SvaraRadera
  6. Precis som Bauti skrev så har jag också en vision om att göra såhär fina album. Kanske kan man få lite tips från proffset när jag väl sätter igång? :-)

    SvaraRadera
  7. Åh, vilka härliga sidor. :-) Och kul att Nellie också fick vara med. :-) Är inne i ett scrapflyt för tillfället och försöker jobba ikapp mig i Nellies album så gott det går. :-)

    Vi får väl försöka få ihop någon pysselträff någon gång när det är fler i gänget som vill pyssla.

    Kram

    SvaraRadera