09 april, 2010

Fredag

Fredag kväll. Räkor i magen. Dotter som sover."Så ska det låta" på TV'n. Första säsongen på "The Office", brittiska versionen, på DVD som väntar. Och det bästa av allt: Att det i veckan blev klart med mitt nya jobb! Goodbye Hisingen och Tingstadstunneln!!!!!!!!!!!

Grattis även till Emma som också firar nytt jobb. Sommarjobb på lasarettet i sommar!



Emma, min kära syster

(Syns det att jag är novis i Photoshop? Haha!!! Har precis installerat Photoshop på min Mac och fick en crash course av maken)

8 kommentarer:

  1. Tack så mycket=) Grattis till det nya jobbet du också syrran! Snygg bild på oss!

    SvaraRadera
  2. Mamma Ann10/4/10 07:44

    GRATTIS - mina fina tjejer!!

    SvaraRadera
  3. Åh, va roligt men nytt jobb och att du slipper Hising Island! Spännande.

    Övning ger ju färdig, så även i Photoshop, du har väl en bra lärare hemma hos dig antar jag.

    Må så gott och va rädda om er!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Instämmer till tidigare inlägg - Grattis till er båda! Vi skall strax slänga oss i tunnan och har ägnat dagen åt att elda och klyva ved. Livskvalitet!!
    Kram från Berndt och Lillemor

    SvaraRadera
  5. ..alltså - svärmor här igen - hur i jösse namn kunder det stå Jossan sa...???? Jag får nog gå en bloggarkurs....

    SvaraRadera
  6. Lillis,
    Jag använde ju er dator på påsk för att blogga. Antagligen loggade jag väl inte ur, därför kommer mitt namn upp. Haha!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Grattis ännu en gång till det nya jobbet. Kram kram

    SvaraRadera