27 april, 2010

Idag...


...är jag stolt över Lovisa som lärt sig säga "tack för maten". Det låter dock som "tacka maten".

...är jag glad för att jag igår medan Lovisa och Niclas var hos läkaren tog jag mig en svängom med dammsugaren här hemma. Finns inget bättre än att vakna upp i ett nystädat hem!

...undrar jag varför det tillverkas knopp-pussel för småbarn där några av bitarna är så små att de får plats i munnen på en 1,5-åring?

...körde sopbilen förbi här på gatan. Och då inte sopbilen som tar hand om sopor utan den bilen som SOPAR bort allt grus. Vilket vårtecken!

...är jag förskräckt över familjen som får besök av Supernanny på TV4 Plus. Shit, måtte man aldrig bli sån......

...äter vi lasagne till middag.

...sitter jag bänkad framför Desperate Housewives på Kanal 5.

...jobbar Niclas över.

...gjorde Lovisa nåt hon inte får. Se bild nedan......





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar