01 juli, 2010

Tack, fröknar!

Ikväll svängde jag ihop en sats med mandelbiscotti som Lovisa ska få ge till sina underbara fröknar på dagis som en liten sommarpresent. Knåpade även ihop ett litet kort i all enkelhet.
Receptet på mandelbiscotti hittar du här.

Glasburken är köpt på Balders Hage i Alingsås. Sötare butik får man leta efter! Jag var inne där idag på lunchen och höll på att knappt komma ut. Jag kunde knappt se mig mätt på alla ljuvliga saker de säljer, såväl till vuxna som barn. Dessutom ligger butiken i ett hus med låga tak, med kakelugnar och så vetter den ut mot en mysig innergård.

Väl värt ett besök!

2 kommentarer:

  1. Älskar Balders hage! Nu var det länge sedan jag var där men det är inte en affär att dra med sig en dubbelvagn i.

    Kram

    SvaraRadera
  2. På bilden ser det lite ut som en urna... Niclas

    SvaraRadera