31 augusti, 2010



Idag...

...kändes det verkligen som höst när man stack till jobbet. Termometern hade inte ens orkat över 6 grader.

...hämtade jag en glad tjej på dagis, som verkar glömt bort att vara ledsen när man lämnar henne på morgnarna! YES!

...har vi ätit kycklinggryta med soltorkade tomater och rosmarin till middag. Testade ett nytt recept och insåg att det skulle vara basilika i också, men den glömde jag!

...är det två år sedan BF. (Beräknad förlossning, för er som inte är inne i barnsvängen)

...har jag varit på höstens första scrapträff. Alltid lika skoj att komma igång samt att träffa tjejerna. Har så många idéer om vad jag ska tillverka under hösten!

...undrar jag varför träningskläder skall vara så dyra! Ett par Röhnishbrallor för 700 spänn. Ringde istället min specialleverantör (läs: pappa) som ska kirra ett par Craftbrallor till reducerat pris. (Nu låter det som om min pappa är hälare. Kanske hade varit spännande, men nu jobbar han på just Craft...)

Imorgon...

...ringer klockan 05.30. Då ska jag ta på mig löpartajtsen och springa en runda. (Väljer att sätta det på pränt så jag verkligen masar mig upp)

...är det två år sedan vattnet gick. Och det med besked! Det är också två år sedan vi åkte in till förlossningen.

...är det 15 dagar kvar till jag åkte till London!

...flyttar Emma och Calle in i sin nya lägenhet och Krille flyttar till sin nya lya. Vi önskar dem lycka till!

1 kommentar:

  1. Vilken underbar bild på er två. :-) Gillade ditt inlägg. Kul upplägg. :-)
    Kram

    SvaraRadera