29 oktober, 2010


Japp, då var arbetsveckan snart till ända. I helgen är det mycket som står på schemat. Bla

-Tjejmiddag med temat Sex & the City. Middagen hålls hemma hos mig den här gången, så förberedelserna är i full gång. Har fortfarande inte bestämt vad jag ska ha på mig. (80-tals stass och pudelfrilla som Carrie? Strikt svart dräkt som Miranda? Knälång kjol, blus knäppt upp i halsen med en kofta över axlarna som Charlotte? Eller varför inte spritt språngande som Samantha). Jag får göra en djupdykning i garderoben ikväll. Helt plötsligt passar väldigt många fler klänningar då jag börjar närma mig 10 kg i viktnedgång. Jihoo!

- På söndag ska jag, Niclas, mamma och pappa åka till TV-huset i Göteborg och sitta i publiken för inspelningen av ett avsnitt av På spåret. Hoppas det blir någon kul som tävlar. Jackpot hade varit att få se Peter Apelgren. Jag gillar honom.

1 kommentar: