30 oktober, 2010

Förberedelser

Förrätten är förbereddd, dukningen är nästan klar, vinet står på kylning och min outfit är kirrad. Nu återstår bara att åka och handla med Julie, fixa varmrätten och förbereda efterrätten. Sen kan gästerna komma. Jag hoppas de har bra fantasi så de kan låtsas att ett champagneglas är ett cosmopolitanglas......

Har för övrigt världens bästa man. Han tog med sig Lovisa till lekplatsen tidigare idag så att jag kunde stöka och ställa i lugn och ro. Och ikväll är de förpassade hem till svärföräldrarna till Lovisas stora förtjusning. De har badkar!

3 kommentarer:

  1. Ha det så roligt. Undra om jag kanske skall göra entre som Mr. Big. Du brukar ju kalla mig det...

    Puss Niclas

    SvaraRadera
  2. ... med all rätt. Niclas

    SvaraRadera
  3. Jodu, Jossan, du har världens bästa man!

    SvaraRadera