16 november, 2010

Surgubbe

Usch, jag har precis fått skäll. Och det med besked. Det var en riktig surgubbe som ringde och fullkomligt skällde ner mig och anklagade mig för diverse saker. Blev bland annat kallad inkompetent idiot. Då brast det. Med gråten i halsen välkomnade jag honom att ringa min chef.

Egentligen hade jag velat fräsa "håll käften gubbjävel!!" och sen slänga på luren i örat på honom.

På tidigare jobb har jag kunnat handskas med sura kunder, men det var så längesedan jag råkade ut för en så jag visste inte riktigt hur jag skulle agera.

Han får gärna för mig vara frustrerad och arg, men att gå till personangrepp, där går banne mej gränsen!

2 kommentarer:

  1. Idioter finns det tyvärr gott om, han hade säkert en dålig dag redan från början. Hoppas det känns bättre nu!

    SvaraRadera
  2. Sv Jossan:
    Trevligt att du gillar vår blogg. Tycker definitivt du ska försöka åka till Australien någon gång. Det är ett underbart land!

    Det finns gott om sura otrevliga människor i världen. Tyvärr är det ju så att när någon är nöjd får man oftast inte veta det. Hoppas din dag idag är bättre.

    Mvh
    Anna

    SvaraRadera