31 december, 2010

2010 - i siffror

0 tårar fälls av Lovisa under inskolningen på dagis.

8 bebisar föds i bekantskapskretsen.

3 månader hann jag jobba på Volvo innan jag lyckades kamma hem ett nytt jobb. Denna gången på en statlig myndighet.

31 semesterdagar har jag på nya jobbet. Samma antal år fyller jag i juni.

186 mil är avståndet från Lerum till vår semesterdestination i Kroatien.

1 bröllop vi var bjudna på i år. Och inte nästgårds direkt utan ända uppe i Kalix/Haparanda!

2 år fyller Lovisa i september.

10 kilo går jag ner under året.

4 dagar i september spenderar jag i London. Något man borde göra varje år!

Årets höjdare: Semesterresan till Kroatien. Fina platser, god mat och framför allt trevligt ressällskap gjorde resan till en av årets höjpunkter.
Dessutom är jag nöjd och stolt över mig själv som kommit igång med träningen på allvar. Spinning, löpning, body combat, MRL är numera en naturlig del av vardagen!

Årets bottennapp: Lovisas svacka i samband med dagislämningen efter semestern. Många tårar fälldes, av såväl Lovisa som mig.
Niclas arbetsbörda nådde sin kulmen i oktober. Vi är ändock glada att det blev som det blev så vi fått tillbaka vår riktiga Niclas!

Gott slut!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar