31 december, 2010

Gott nytt år!

Vill önska alla ett gott nytt år! Det kommer bli lite förändringar med bloggen framöver. Så kika in efter nyår.....

Jag är precis hemkommer från gymmet där jag kört ett megapass. Det är tydligen tradition på mitt gym att köra ett marathonpass varje nyårsafton. Så vid halv elva var vi nära nittio förväntansfulla deltagare som stod klara för att träna. Vi delades upp i lag och mitt lag fick börja med body combat, därefter blev det body vive, zumba, spinnning, cirkelträning, body jam och ytterligare body combat. Sist men inte minst, kom det in en dåre i militärkläder och körde träningsformen military fitness med oss. Sista övningen gick ut på att gå på händer med rumpan i vädret från ena sidan i träningshallen till den andra. Tror ni inte att en fotograf från lokaltidningen satt där med sitt megaobjektiv i högsta hugg. Fin bild han måste fått!

När jag kom hem möttes jag av synen nedan. Kul.



Jag har nog någon MAC-rouge i mina gömmor. Detta var tack och lov ett billigt fråm HM.

Ikväll blir det att titta på Lerums fyrverkeri nere vid Aspen. Därefter åker vi till vänner i Stenkullen och firar in det nya året.

3 kommentarer:

  1. Kollade Niclas på Ivanhoe?

    SvaraRadera
  2. Nä, han lagade potatisgratäng till ett halvt fotbollslag samtidigt som han städade, passade lillan, mata katterna, eldade, såg till att Pippi rullade på teven, snacka i telefonen, bytte sängkläder och körde 9 maskiner tvätt... 3 minuter var hon själv... 3 min!

    SvaraRadera