19 december, 2010

Lucka 19

Har jag någon dold talang?

Rätt och slätt; nej.

Jag tycker inte att jag har någon dold talang direkt. Vad i hela friden skulle det vara? Jag är inte exceptionellt bra på något, snarare lite bra på mycket. Visst, jag kan scrappa, men det finns folk som gör det hundra gånger bättre. Jag kan spela tvärflöjt, dock inte exceptionellt bra. Höjden på min tvärflöjtskarriär var när jag spelade på min kusins bröllop.

Om det skulle vara något jag är extremt bra på så är det att jag har ett bra minne, men mest för onödiga saker. Jag kommer ihåg när nästan av alla mina klasskompisar från låg-, och mellanstadiet fyller år. Sjukt. Fast om det kallas för talang vet jag inte.
Jag har bra bollsinne och när jag gick i högstadiet var jag med i skollaget i fotboll, innebandy, volleyboll och basket.


Torftigt inlägg.

2 kommentarer:

  1. Du kan ju fan deras telefonnummer med! Sedan är du grym på att sortera tvätt och ladda diskmakinen!!! :D

    Du är duktig på att sjunga och geografi med...

    Sedan e du väldigt duktig mamma och en mycket älskad fru!

    Niclas
    (som inser att det snart e doppare dagen) :)

    SvaraRadera
  2. Varför inte knasiga talanger? Jag kommer ihåg registreringsnumrena på alla våra bilar sen jag var liten... HAHA! Till vilken nytta då....kan man ju undra! Då är det bättre att komma ihåg födelsedagar :)

    SvaraRadera