18 december, 2010

Jul, jul, strålande jul

Idag:
-sov vi allihopa till 8.45.
-har jag tränat ett mastodontpass på gymmet. MRL (mage-rumpa-lår) i 75 minuter.
-har vi varit på dop. Lovisa skötte sig exemplariskt. Nästan i alla fall. Det blev lite tumultartat när en 4-årig kille inte lät henne vara med och bygga med duplo.
-har vi köpt en julgran. Är det bara jag som tycker det är hutlöst att ta 380 spänn för en gran?
-har vi käkat Niclas hemlagade hamburgare.

Imorgon:
-ska jag ta mig in till Nordstan och försöka hitta något snyggt att ha på mig på jul. Ja, Nordstan sista helgen innan jul. Nej, jag är inte riktigt klok.
-ska vi klä granen.
-är det avslutning med scrappgänget. Dagen till ära ska alla ta med sig sina barn, så det blir fem vuxna och nio barn. Intressant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar