10 september, 2009

Studiecirkel

Jag kommer under hösten delta i en studiecirkel i Scrapbooking. Vi är ett gäng tjejer som träffas varje onsdag mellan 19-22 och låter fantasin och inspirationen flöda. Vi hade givetvis kunnat träffas även om det inte var en studiecirkel, men genom Studiefrämjandet får man en viss summa per lektionstillfälle så under hösten kan vi casha in 1400 kr, vilket går till inköp av material.

Igår var inspirationen på topp så jag hann med hela TRE LO's (Layouts).





LO jag gjorde i vintras


Ska fylla i texten med en bättre penna så man ser vad det står


Klicka på bilden för att se fotot, minen på Lovisa är oslagbar!

3 kommentarer:

  1. Vilka fina LO! Jag blir så sugen på att testa... KRAM Tereza

    SvaraRadera
  2. Åh, vad sugen jag blir på att komma igång igen. Den ena LO´n känner jag igenn. ;-) Vad liten Lovisa är på bilderna. Har de verkligen varit så små?
    Kram

    SvaraRadera
  3. hahaha den bilden på Lovisa i nya rummet är obetalbar! Studentplakatet nästa?:)

    SvaraRadera